Splošni pogoji poslovanja

avtor admin

SPLOŠNO

Splošni pogoji spletne strani glasbenaterapija.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZeKom-1). 

Splošni pogoji poslovanja zajemajo pravice in dolžnosti kupca in spletne strani glasbenaterapija.si  v nadaljevanju ponudnik, spletna trgovina ali prodajalec ter urejajo poslovni odnos med njima. 

Spletna stran si pridržuje pravico spremembe splošnih pogojev poslovanja, brez predhodnega obvestila o spremembi. Splošni pogoji poslovanja, veljavni na dan nakupa, so za kupca zavezujoči, zato vam svetujemo, da si jih vedno preberete zaradi morebitnih sprememb. Kupec je ob vsaki oddaji naročila tudi opozorjen na splošne pogoje poslovanja in mora označiti, da je z njimi seznanjen.

OSNOVNI PODATKI PONUDNIKA

Ime: Združenje glasbenih terapevtov Slovenije

Naslov:  Stojnci 140F, 2281 Markovci

Davčna številka:  85396044

Zavezanec za DDV: ne

Matična številka:  4120248000

Datum vpisa v register:  3. 02. 2020

Glavna dejavnost (SKD):  S94.999 – Dejavnost drugje nerazvrščenih članskih organizacij

Elektronski naslov:  info@glasbenaterapija.si

Spletna stran: glasbenaterapija.si

OPREDELITEV POJMOV

Spletna trgovina je namenjena predstavitvi in prodaji vstopnic za simpozij. Upravlja jo podjetje Združenje glasbenih terapevtov Slovenije.

Kupec je vsaka pravna ali fizična oseba, ki je v spletni trgovini glasbenaterapija.si opravila nakup.

Kupec ob zaključku vsakokratnega nakupa potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo ponudnik objavil na teh straneh.

Uporabnik je fizična ali pravna oseba, ki uporablja spletno trgovino, torej kupec. Registriran uporabnik je fizična ali pravna oseba, ki se je v spletni trgovini registrirala kot registriran uporabnik.

Prodajna ponudba je ponudba, ki jo predstavljajo vstopnice, predstavljeni na spletnem naslovu spletne trgovine.

Jezik poslovanja je slovenski. Prodajna pogodba med kupcem in prodajalcem je sklenjena v slovenskem jeziku.

DOSTOPNOST  INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, davčna in matična številka),

kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),

bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,

dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,

način plačila in dostave ter stroški dostave,

rok v katerem je še možno odstopiti od pogodbe,

pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

REGISTRACIJA

Za uspešen nakup je registracija kupca je obvezna. Vneseni podatki bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo kupčevih naročil.  

Ob registraciji v spletni trgovini obiskovalec pridobi uporabniško ime (njegov naslov elektronske pošte) ter geslo. Z registracijo, prijavo na e-novice ali izvedenim naročilom obiskovalec postane uporabnik. S tem, ko uporabljate spletno trgovino prav tako pa tudi s prijavo in registracijo na spletnem mestu, se šteje, da ste kot uporabnik seznanjeni s splošnimi pogoji uporabe in jih v celoti sprejemate.

PONUDBA, CENE, DOBAVNI ROKI

Cena v spletni trgovini glasbenaterapija.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.  

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V nasprotnem primeru si ponudnik prislužijo pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe ter stranki vrne plačano kupnino. Če kupcu sprememba ne ustreza ima pravico od nakupa odstopiti.

NAROČILO IN CENE

Kupoprodajna pogodba med ZGTS in kupcem je v spletni glasbenaterapija.si  sklenjena v trenutku, ko (naziv podjetja) kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ZGTS kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. 

NAČINI PLAČIL

Spletna trgovina glasbenaterapija.si  omogoča naslednje načine plačila:

po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,

kartično plačevanje s sistemom Stripe

IZDAJA RAČUNA

(naziv podjetja) po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer poleg naročenega blaga. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

POSTOPEK NAKUPA

I. Izbira izdelka: Na spletni strani glasbenaterapija.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ”Zaključi nakup” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

II. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani glasbenaterapija.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupi”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.

Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.

2. Strošek dostave: stroškov dostave ni.

3. Način plačila: plačilo po predračunu, stripe

4. Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.

5. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine,  vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst  ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.”

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov ( e-naslov) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik piše na naslov info@glasbenaterapija.si in se dogovori za vračilo kupnine vstopnice, če je to možno.

Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

PRAVNO OBVESTILO 

Spletna trgovina glasbenaterapija.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

ZGTS se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da (naziv podjetja) včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ZGTS) kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

PRITOŽBE IN SPORI

ZGTS spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. ZGTSse po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova (info@glasbenaterapija.si) . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. ZGTS bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

ZGTS se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ZGTS prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. (naziv podjetja), ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

25.06.2024, Markovci

Simona Kokot